GRY I ZABAWY
Interaktywne gry, ćwiczenia i zabawy. Projekty wykonane w Logomocji - Imagine.
MATEMATYCZNE POZOSTAŁE

Czarna owca, klasy 4 - 6

Tubylec. Gra zręcznościowa wykonana na kole inf.

Jaka to liczba? klasy 4 - 6


I am hungry! - Ćwiczenie utrwalające znajomość angielskich słówek

Jaki to trójkąt? klasy 5 - 6

Złudzenia optyczne

Licz z kogutem, klasy 5 - 6

Labirynt, gra zręcznościowa

Pole trójkąta, klasy 5 - 6

Polska - symbole narodowe.

Tabliczka mnożenia, klasy 3 - 5

Segreguj odpady, projekt wykonany w klasie 6 w ramach edukacji ekologicznej.

Oś liczbowa, klasy 4 - 6

Kalkulator BMI


Pole prostokąta i kwadratu,
klasy 4 - 6

Kolorowanki, wiek b.o. Obrazki powstają na Twoich oczach! Sprawdź to!


Jednostki długości, pola, objętości i ich zamiana
klasy 4 - 6

Kolorowanki - wakacje, wiek b.o.

Ułamki zwykłe
klasy 4 - 6

Biedronki, gra zręcznościowa wykonana na zajęciach kółka informatycznego.

Pole równoległoboku i rombu
klasy 5 - 6

Zamiast tradycyjnej kostki, możesz skorzystać z jej wersji elektronicznej.

Pole trapezu
klasy 5 - 6

Trasa, gra zręcznościowa wykonana na zajęciach kółka informatycznego.

5.10.15. - czyli wielokrotności liczb

Złap robota, gra zręcznościowa wykonana na zajęciach kółka informatycznego.

Jaka to figura?
klasy 4 - 6

Teletubisie

Gdzie jest X ?
klasy 4 - 6

Świąteczna sonda

Wielokąty foremne
klasy 5 - 6

Walentynki
Projekt wykonany na kole inf.

Prostopadłościan
klasy 4 - 6

Kredki
Projekt wykonany na kole inf.

Rodzaje kątów
klasy 4 - 6

Ludek
Projekt wykonany na kole inf.

W lustrze (rysowanie figur symetrycznych)
klasy 4 - 6

Malowanka

Cyfry rzymskie
klasy 4 - 6

Andrzejki

Gra Memory matematyczne
klasy 4 - 6

Połącz punkty

Zgadnij liczbę, klasy 4 - 6

Pentomino

Bingo, klasy 4 - 6

Gdzie jest krecik?

Ułamki zwykłe (skracanie i rozszerzanie), klasy 4 - 6

Jak żółw rysuje półokrąg? Pomoc na zajęcia z programowania w Logo.

Wisielec, klasy 4 - 6

Wstęp do procedur. Pomoc na zajęcia z programowania w Logo.

Co jedzą? - zagadka logiczna, klasy 4 - 6


Układanka - logo SP114

Która większa? - porównywanie liczb wymiernych, klasy 5 - 6


Gra - Zgaś światła

Odkrywanka - mnożenie i dzielenie ułamków dziesiętnych przez 10, klasy 5 - 6


Dodawanie, odejmowanie, mnożenie i dzielenie liczb całkowitych, klasy 5 - 6


Trudne zadanie? Graficzne rozwiązanie zadania konkursowego, klasy 5 - 6


Latawce. Działania na liczbach naturalnych, klasy 3 - 5


Wiaderka. Działania na liczbach wymiernych - szacowanie wyniku, klasy 5 - 6


Wszystkie projekty zostały wykonane za pomocą programu
Logomocja - Imagine.

<<< powrót na stronę główną >>>